Prema članu 112. Zakona o radu ("Sl. glasnik RS", br. 24/2005, 61/2005 i 54/2009) minimalna zarada se utvrđuje odlukom socijalno-ekonomskog saveta osnovanog za teritoriju Republike Srbije (dalje: Socijalno-ekonomski savet).
Minimalna zarada utvrđuje se po radnom času, za period od najmanje šest meseci i ne može biti niža od minimalne zarade utvrđene navedenom odlukom za period koji prethodi periodu za koji se utvrđuje minimalna zarada.
|
U skladu sa nevedenim, Socijalno-ekonomski savet doneo je odluku da minimalna neto zarada po radnom času za period: • januar 2012. - mart 2012. godine iznosi 102 dinara,
|
U nastavku dajemo pregled minimalne neto zarade po mesecima za 2012. godinu:
|
Mesec |
Broj časova rada |
Po času - neto |
Minimalna neto zarada za mesec |
Bruto minimalna zarada za mesec |
|
Januar |
176 |
102,00 |
17.952 |
24.270 |
|
Februar |
168 |
102,00 |
17.136 |
23.106 |
|
Mart |
176 |
102,00 |
17.952 |
24.270 |
|
April |
168 |
115,00 |
19.320 |
26.222 |
|
Maj |
184 |
115,00 |
21.160 |
28.846 |
|
Jun |
168 |
115,00 |
19.320 |
26.222 |
|
Jul |
176 |
115,00 |
20.240 |
27.534 |
|
Avgust |
184 |
115,00 |
21.160 |
28.846 |
|
Septembar |
160 |
115,00 |
18.400 |
24.909 |
|
Oktobar |
184 |
115,00 |
21.160 |
28.846 |
|
Novembar |
176 |
115,00 |
20.240 |
27.534 |
|
Decembar |
168 |
115,00 |
19.320 |
26.222 |
SNRZS
| 0642080086 |
Kontakt













