MINIMALNA ZARADA ZA PERIOD JANUAR - DECEMBAR 2012

Prema članu 112. Zakona o radu ("Sl. glasnik RS", br. 24/2005, 61/2005 i 54/2009) minimalna zarada se utvrđuje odlukom socijalno-ekonomskog saveta osnovanog za teritoriju Republike Srbije (dalje: Socijalno-ekonomski savet).

Minimalna zarada utvrđuje se po radnom času, za period od najmanje šest meseci i ne može biti niža od minimalne zarade utvrđene navedenom odlukom za period koji prethodi periodu za koji se utvrđuje minimalna zarada.

U skladu sa nevedenim, Socijalno-ekonomski savet doneo je odluku da minimalna neto zarada po radnom času za period:

• januar 2012. - mart 2012. godine iznosi 102 dinara,

  • april 2012. - februar 2013. godine iznosi 115 dinara.

U nastavku dajemo pregled minimalne neto zarade po mesecima za 2012. godinu:

Mesec

Broj časova rada

Po času - neto

Minimalna neto zarada za mesec

Bruto minimalna zarada za mesec

Januar

176

102,00

17.952

24.270

Februar

168

102,00

17.136

23.106

Mart

176

102,00

17.952

24.270

April

168

115,00

19.320

26.222

Maj

184

115,00

21.160

28.846

Jun

168

115,00

19.320

26.222

Jul

176

115,00

20.240

27.534

Avgust

184

115,00

21.160

28.846

Septembar

160

115,00

18.400

24.909

Oktobar

184

115,00

21.160

28.846

Novembar

176

115,00

20.240

27.534

Decembar

168

115,00

19.320

26.222

SNRZS

 0642080086

Kontakt

https://www.snrzs.org/inner.php/ajax
https://www.snrzs.org/inner.php/ajax